Menü

Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap

A DEAL! 2013 egy olyan konferencia, amelynek fókuszában a modern, a gazdasági világválság után újrarendeződött piacon sikeresen adaptálható ÉRTÉKESÍTÉS áll. Stratégia, motiváció, esettanulmányok, operatív megvalósítás, mind része a DEAL!-nek!

 

2008-ig a vevők, az ügyfelek nemegyszer kevéssé átgondoltan költöttek, helyenként akár feleslegesen is. Ki ne fújná kívülről az „Én elmentem a vásárba fél pénzzel” mondókát, ahol a nagyon okos és pénzes vevőnek minden vásárlás után marad még egy fél pénze? Így volt ez a válság előtti magyar átlagvásárlónál is. Mindig volt egy újabb büdzsé, egy újabb hitel, amit el lehetett költeni, amit újabb és újabb beruházásra, invesztícióra lehetett fordítani. A válság után egyre inkább, 2013-ra pedig teljesen megszűnt ez a hozzáállás. Így a mostani sales számára az jelenti a legnagyobb kihívást, hogy a vevők, az ügyfelek valóban alaposan átgondolnak egy vásárlást, beruházást, és nagyon vigyáznak arra, hogy csak azt az egy dolgot vegyék meg, amire ténylegesen szükségük van. Vagyis ma már minden költést meg kell fontolni, és a vevőt, ügyfelet konkrétan vásárlásra kell bírni, hogy a fél pénzét nálunk költse el!

 

Erre fókuszál az ITB DEAL! 2013 konferencia.

 

A konferencia időpontja: 2013. november 26. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Bookmark and Share