Menü

 

Ki ne ismerné Dumas örökzöld írását? A Három testőr – ez a cím azért, valljuk be, megtéveszti a történetet még nem ismerő 6 éveseket – mindent tartalmaz, amire szükségünk van az értelmes szórakozáshoz: kalandot, küzdelmet, szerelmet, barátságot, és hát legalább négy, nagyon jól eltalált személyiségtípust. Nehéz lenne válaszolni arra a kérdésre, hogy vajon már 1844-ben is pszichológiai alapú megközelítéssel próbáltak-e sikerre vinni mondjuk egy írást, avagy nem. De az biztos, hogy e négy karakter nagyon jól tükrözi a mai, modern üzleti élet kihívásaira megalkotott pszichológiai rendszerek fő embertípusait!

 

Van még egy téma, amely ma már legalább annyira ismeretes mindenki számára – ha nem is közkedvelt –, mint ez a francia regény! A gazdasági válságról sokat értekeztek, sok helyen, de mi most kizárólag arra koncentrálunk, hogy ennek a folyamatnak egyértelmű velejárójaként valósággal előre nyomakodtak a pszichológiai alapú üzleti kérdések. Egyértelmű, hogy amikor a kereslet ilyen drasztikusan csökken, a kínálat meg nem nagyon akar kimozdulni eredeti medréből, ott a vásárlót már intelligensebb eszközökkel kell noszogatni a vásárlás irányába. Nem csoda hát, hogy az emberek döntéshozatali mechanizmusának megismerése, annak irányítása, a motivációs kérdések abszolút fókuszba kerültek. Ezeknek az üzleti életben történő alkalmazásához pedig rendszerek kellenek.

 

Az ITB által rendezett Human Hungary 2013 erre a kérdéskörre koncentrál. A konferencia középpontjában az ember, és annak modernkori megértése áll! Ehhez pedig, speciális kapcsolati tőkénknek köszönhetően, a legfrissebb tanulmányokat, a legelismertebb szakembereket állítjuk csatasorba, hogy a konferencia résztvevői valódi, a gyakorlatban is hasznosítható, garantáltan új ismereteket kapjanak az üzleti pszichológia teréről.

 

Miért lehetnek ezek az üzleti pszichológiai kérdések relevánsak az infokommunikációs szektor számára? Egyrészt azért, mert az it-telco szakma mindig is elöl jár a fejlesztésekben, hisz ez a dolga! Másrészt pedig azért, mert az ict-piacról vett példákkal, esettanulmányokkal támasztjuk alá mondandókat. Egy-egy kerekasztalban meghatározó ict-cégek vezetőinek a véleményét osztjuk meg. Olyan vezetőkét, akik nyitottak arra, hogy sikereiket, útkereséseiket, tapasztalataikat megosszák a szakma többi szereplőjével.

 

Konferenciánkat a 2013-ban napvilágot látott, az első magyar, Európában is unikális viselkedés alapú üzleti elmélet köré építjük, így üzleti pszichológiai szempontból is biztosított a rendezvény szakmai színvonala és egyedisége. A 3B (Behaviour Based Business) négy fő – uralkodó, önmegvalósító, emberközpontú, professzionalista – embertípussal dolgozik, és az emberek beazonosításának tudását üzleti stratégiai szintre emeli.

 

Tehát akkor sorjában:

– Athos fiaként támogatta a fiatal muskétásjelöltet, ő tehát emberközpontú.

– Porthos, a nagy nőcsábász, az örökmozgó, színes egyéniség, ő lehet az önmegvalósító.

– Aramis, az állandóan fejlődni, tanulni akaró, sokszor kekec ember talán az uralkodó?

És akkor mi a kis D’Artagnan? Elvesztettük a fonalat...

 

De ha eljönnek a Human Hungary 2013 rendezvényre, a 4 muskétás 3B-ben „premierjére”, ott biztosan rendbe tesszük ezeket a kérdéseket!

 

Részvételi díj: 15 900 + áfa