Menü

Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap

 

„Empatizálni annyit jelent, mint látni a másik ember szemeivel, hallani a másik ember fülével és érezni a másik szíve szerint” – idézi az empátia fogalmát vizsgáló Alfred Adler egy múlt századi angol szövegből. Vagyis az empátia a beleélés képessége, mely lehetővé teszi, hogy mások gondolkodását, tetteit, azok mozgatórugóit megértsük, ezeket az összefüggéseket önmagunk számára megnevezzük és feldolgozzuk, majd a segítségükkel kialakítsuk saját nézőpontunkat.

 

Elnézést kérünk a lexikális indításért, de akik visszatérő résztvevői az ITB üzleti konferenciáinak, azok tisztában vannak azzal, hogy minden eseményünk egy adott gondolatvilág köré épül. Rendezvényeink, ha első látásra nem is, de az üzleti világ jelenének és közeli jövőjének mechanizmusait, a sikeresebb üzletmenettel szemben támasztott követelményeket feszegetik! Aki új résztvevőként jelentkezik konferenciánkra, látja, hogy a nagy event-dömpingben megpróbálunk egyedit, valódi tartalmat nyújtani. Csak reméljük, hogy a konferencia alcímének elolvasása után ezt már nem kell bizonygatnunk.

 

2014-nek végre egy jó évnek kell lennie! Miért is? Mert a válság, és annak közvetlen hatásai már lecsengtek. Vannak olyan túlélők, akik megerősödve, új üzleti felfogással kerültek ki a sodrásból. Vannak új belépők is, akik már eleve a megváltozott piaci körülményekhez alkalmazkodva építik üzletüket. Vannak olyan cégek is, akik sok felhalmozott tartalékuknak köszönhetően egyszerűen csak túlélték ezt az ötéves periódust. A piac kínálati oldalán tehát látványos változások mentek végbe. Hallhattunk, olvashattunk, informálódhattunk az eseményekről, hiszen a céges világ mégis csak fókuszban van.

 

Minden piacnak van azonban egy másik fontos oldala: a kereslet. Legyen az közvetlen fogyasztó, vagy épp egy b2b vásárló, az elmúlt időszakban a gondolkodásmódjuk drasztikusan átalakult.

Erről nem elegendő csupán olvasni!

A döntéshozatali folyamatok átalakulása nem látványos, nem beszélünk róla, az ezzel kapcsolatos információkat megtartjuk magunknak otthon, a négy fal között. Miért is megyünk vásárolni? Miért nem megyünk, pedig pénzünk lenne? Miért cserélünk le egy szállítót? Vagy épp miért nem, pedig dupla áron dolgozik, mint bármelyik másik? Miért van az, hogy van, aki az újdonságot hajszolja, egy másik fogyasztó épp a változatlanságban hisz? Ezek örök kérdések. De miért érdekes ez most még inkább 2014-ben, mint bármikor előtte?

 

A fogyasztói társadalom szerkezete átalakult. A fogyasztói, partneri döntéshozatali mechanizmusok drasztikusan megváltoztak. Vagyis adott egy helyzet, amikor a cégek sikeresen megvívták túlélésüket, újbóli felemelkedésüket, de most szembetalálják magukat egy olyan vevői társadalommal, amit nem feltétlenül értenek. De az üzlet sikeréhez képesnek kell lenniük arra, hogy beleéljék magukat a vásárlóik helyzetébe.

 

Az ITBusiness & Technology 2014 EMPATHY konferencia célja egyértelmű: bemutatni a teljes ict-vevői kört, a b2b partnerek és közvetlen fogyasztók gondolkodásmódját. Hogy gyakorlati útmutatót nyújtson ahhoz, miként lehet ezen információk segítségével saját vevői körünket elégedettebbé tenni, növelni, ezáltal üzletünket sikeresebbé tenni. Ehhez piackutatásokat, elemzéseket, céges beszámolókat, szakértőket, stratégákat, operatív vezetőket, szakmapolitikusokat sorakoztatunk fel. Jelen lesz a közvetlen fogyasztói piac, a start-up, a kkv, a hazai nagyvállalat és a nemzetközi céges környezet és az informatikáért felelős kormányzat egyaránt. Ezek az elemek gondoskodnak majd a beleélés képességének jelenlétéről.

 

Ugrás az esemény részletes oldalára
Bookmark and Share