Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap

Év végén, év elején sorban jönnek ki az első gyorsjelentések arról, hogy mekkora árbevételt, árbevétel-növekedést értek el a cégek. Előszeretettel részletezik ilyenkor a bevételmegoszlást, no meg azt, hogy ezek az eredmények mennyi ráfordítással születtek meg. A jelentések kimondva, kimondatlanul a sales teljesítményéről (is) szólnak, amit ugyebár folyamatosan kell fejleszteni, s amiben a technológia, a CRM is tud segíteni.

A CRM átláthatóvá teszi az értékesítést, nem hagyja, hogy elfelejtődjenek a leadek és az ajánlatok utókövetése, és segíti az ügyfeleinknek tett ígéretek megtartását. Nem utolsó sorban pedig a sales vezetői kontrollja is megvalósítható általa. Vállalatmérettől függően más és más a megítélése annak, hogy egy CRM-rendszer használata mennyiben lehet az értékesítési hatékonyság motorja.

A 2019-es év első ITB Clubján Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM ügyvezetőjével; Kelemen Lászlóval, a Prímaenergia Zrt. e-kereskedelmi és marketingvezetővel; és Sára Lászlóval, a Grantis Hungary marketingvezetőjével arról beszélgetünk, hogy tapasztalataik szerint milyen üzleti igényre, problémára lehet megoldás a CRM. Megtudjuk azt is, milyen szempontrendszer szerint érdemes letenni a voksot egy CRM-rendszer mellett, mire számíthatunk a bevezetés során, de képet alkothatunk arról is, milyen változást és eredményt hozhat a technológia használata.

Időpont: 2019. január 15., 9:00–11:00
Helyszín: KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.)

Meghívott vendégeinknek a részvétel díjtalan. A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.