A gazdasági válságnak vége, és ma már egy újrarendeződött piacon kell
helytállnia a cégeknek. Karakteresen megváltozott a fogyasztói
társadalom, és e folyamat új kihívásokat támaszt azokkal a cégekkel
szemben, amelyek sikeresek szeretnének lenni, azok akarnak maradni. A
vásárlói kedv, és ami még fontosabb, a vásárlóerő visszatért, mind a
B2B-, mind a B2C-piacon, Magyarországon is. Sokan váltottak stratégiáit
az elmúlt években, sok cég újította meg menedzsmentjét, és sokan, soféle
változtatást is végrehajtottak üzletükben azért, hogy megfeleljenek az
új piaci rendnek. Ezek a változások még nem kiforrottak, törékenyek. Az
új stratégiára még vigyázni kell, az új szervezetet még sokszor óvni
kell a széltől is azért, hogy aztán a kellő felkészítés után akár
csodákra is képes legyen.
Most a szervezetet építeni, gondozni, fejleszteni kell, csakúgy, mint a
fiatal varázslópalántákat iskolás éveik alatt. Persze nem öncélú és nem
kidobott energia mindez, sem cégvezető, sem cégtulajdonos részéről,
hiszen cserébe nagy eredményeket várnak el – jogosan.
Az ITBusiness&Technology 2016, mint azt Önök jól tudják, az
ICT-piac évadnyitó technológiai konferenciája. Tehát most is ahhoz kíván
muníciót adni a résztvevőknek, hogy szervezetüket, üzletüket fel tudják
készíteni a valódi piaci indulásra elsősorban technológia, de nem
utolsósorban humán oldalról is, igazodva ezzel az ITB „kettősségéhez”.
Hogy a megfelelő módszerekkel, fejlesztéssel, hard és soft háttérrel meg
tudják óvni üzletüket a még igencsak szeszélyes, de már ébren lévő
piaccal szemben.
Nem tudjuk garantálni, hogy ennek köszönhetően majd csodát csodára
halmoznak a piacon, és azt sem tudhatjuk, hogy vannak-e köztünk Harryk
vagy épp Hermionék. Bár a csodákban nem feltétlenül hiszünk, az viszont
biztos, hogy előadások, workshopok, kerekasztalok, termékbemutatók
segítik a konferencia résztvevőit abban, hogy cégükből és önmagukból a
lehető legtöbbet hozzák ki 2016-ban.