Menü

Legalább egy évszáda evidens, hogy a jó cég- vagy márkalogó milyen sokat tehet hozzá a vállalat vagy a termék sikeréhez. A jól eltalált színek, formák nemcsak azonnal felismerhetővé teszik a céget, hanem egyúttal fontos üzeneteket is közvetítenek.

Manapság a jó logónak nagyobb a szerepe és jelentősége, mint valaha. A logó már nem csak a vállalati levélpapíron vagy a termék csomagolásán található meg. Mind gyakrabban találkozhatunk vele a tabletek vagy okostelefonok képernyőin is – alkalmazásikonként pedig még lényegesebb, hogy könnyen felismerhető, megkülönböztethető és a szemnek is tetszetős legyen.

De mit tegyen egy cég, ha saját maga vagy a terméke, szolgáltatása számára logót szeretne? A novemberi ITB Club erről fog szólni: milyen jogi teendői vannak az egyedi logó tervezésétől a védett brand kialakításáig. Ennek során felteszünk és meg is válaszolunk számos magától értetődő, de nem könnyen megválaszolható, illetve kevésbé evidens kérdést. Kihez forduljunk, ha a cégünknek saját logó kell? Stock fotó legyen vagy egyedi tervezés? Milyen szerződést kell kötni a logót tervező grafikussal? Miért kell kutatni a védjegyeket és hogyan lehet szakszerűen bejelenteni egy új védjegyet? Miként lehet megvédeni a védjegyet az online világban gyakori bitorlástól?

A válaszokat a Sár és Társai Ügyvédi Iroda szakértői ügyvédei, Hennelné dr. Komor Ildikó és Dr. Horváth Katalin adják meg, majd az OTP Mobil képviselői, Al-Absi Gáber és Bödör László a Simple példáján keresztül azt is bemutatják, hogyan néz ki mindez a gyakorlatban. A bevezető előadásokat követően ezúttal is lehetőség lesz az elhangzottak kötetlen, de moderált megvitatására, illetve a kérdések feltételére.

Helyszín: KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.)

Kezdete: 2017.11.14. kedd 09:00

Vége: 2017.11.14. kedd 11:00