Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap
avaya_gombar_gyorgy
Forrás: Avaya

Ma már az ügyfelek a technológiai fejlődés motorjai, a szoftverekbe nem új funkciók, hanem képességek kellenek, az ügyféligényeket pedig csak egy teljes ökoszisztéma segítségével lehet kielégíteni – egyebek mellett ezek is kiderültek az Avaya hazai partner- és ügyféltalálkozóján.

Három év után tartott nagyszabású rendezvényt az Avaya Magyarországon. A magas beosztású nemzetközi vezetőket is felvonultató Avaya Experience World Tour 2018 hazai állomására mintegy 140 partner és ügyfél regisztrált. „Az esemény azért is különleges számunkra, mert először összpontosul ekkora figyelem Magyarországra az Avaya részéről” mondta Gombár György, a hazai leányvállalat ügyvezetője. Ennek a figyelemnek az egyik eleme, hogy Budapest is a lehetséges városok között szerepel az Avaya új innovációs központja helyszínének kiválasztásakor.

Gombár György
 

Az Avaya életében most a változás a kulcsszó – kezdte előadását Nidal Abou-Ltaif, a régióért is felelős Avaya International vezetője. Változnak az ügyfelek, változnak az ügyféligények, és ennek hátterében a digitális transzformáció áll, amely azonban nem elérendő végcél, hanem egy véget nem érő utazás. Az ügyfélkapcsolatok egyre nagyobb hányada tevődik át digitális csatornákra, ez pedig felértékeli a contact centerek szerepét is, hiszen azok lesznek az ügyfelek és a vállalkozások közötti találkozások, interakciók legfőbb terepe. Az ügyfelek között pedig egyre nagyobb figyelmet kell szentelni a felnövekvő Z generációnak. A legfiatalabb korosztály az igénybe vett szolgáltatások terén nem ismeri sem a türelmet, sem a lojalitást – ha elégedetlenek, gondolkodás nélkül, villámgyorsan váltanak bankot, mobilszolgáltatót, telefont.

Ahmed Helmy és Nidal Abou-Ltaif
A változások hatása alól az Avaya sem tudja, és nem is akarja kivonni magát – folytatta Nidal Abou-Ltaif. Ma már nem a gyártó határozza meg a fejlesztés irányait: folyamatos kapcsolatban áll ügyfeleivel, felhasználóival, és az ő igényeik alapján döntenek a követendő irányokról. Ennek technológiai leképezése az API-központú termékfejlesztés – tette hozzá Ahmed Helmy, a fejlett megoldásokért felelős igazgató. Nem az a lényeg, hogy minél több új funkciót építsenek be egy-egy új verzióba, hanem hogy minél több programozási lehetőséggel ruházzák fel azokat. Ezért a szoftverek számos nyílt programozási felületet, API-t kínálnak, amelyeket felhasználva a partnerek vagy maguk a felhasználók is létrehozhatják az igényeiket leginkább kielégítő megoldást.

„Tisztában vagyunk azzal, hogy egyedül nem tudunk minden igényt kielégíteni. Teljes innovációs ökoszisztémát építünk ki partnereink és ügyfeleink segítségével. Ebbe mi adjuk a nyílt kommunikációs platformot, amely szabadon kiegészíthető bármilyen további megoldással, fejlesztéssel, integrálható akár a konkurensek termékeivel. A felhasználó is nagyobb szabadsághoz jut, hiszen nincs egyetlen gyártóhoz kötve” részletezte az előnyöket Ahmed Helmy.

A hang él és élni fog

A hétköznapi életben a hang alapú kommunikációt mintha egyre inkább szorítaná ki a szöveges párbeszéd: ma már kevesebbet telefonálunk és többet csetelünk ismerőseinkkel. A hang azonban korántsem halott – figyelmeztetett Nidal Abou-Ltaif. Beszélni még mindig gyorsabb és egyszerűbb, mint gépelni, és terjednek a hanggal vezérelhető infokommunikációs megoldások is (Echo, Alexa és társai).
Különösen nagy lendületet kaphat az ilyen jellegű felhasználás, ha a mesterséges intelligenciával megtámogatott megoldások mind pontosabban lesznek képesek értelmezni a szabad beszédet. A Magyar Telekom már használja a contact centerében Vandát, a digitális asszisztenst: az Avaya alapokra épülő rendszer a betelefonáló ügyfelek szóban elmondott szavai szerint kapcsolja a megfelelő ügyintézőt.

 

Az új innovációs ökoszisztémában rendkívül nagy szerep hárul a partnerekre. Az Avaya nem csak a technológiai tudást keresi a partnereiben: az is fontos számára, hogy a partner ismerje az ügyfelek, értse a problémáikat és azokat le tudja fordítani a technológiai megoldások nyelvére, fogalmazott Fadi Moubarak, az értékesítési csatornákért felelős alelnök.


Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2028 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Alföldi István

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4835 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:ALEF Distribution HU Kft.

A legkeresettebb cégek: