Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap
85_Active_Informatics.jpg
Forrás: ITB

A magyar B2B-ben tevékenykedő cégek még mindig számos olyan problémával küzdenek, amelyre egy jól felépített értékesítés-támogató szoftver bevezetése megoldást jelenthet.

Kivel nem fordult még elő, hogy egy elkavarodott e-mail cím, telefonszám vagy egy elfelejtett időpont miatt szalasztott el egy jó üzleti lehetőséget? És vajon kivel fordult elő, hogy a mulasztás igazából fel sem tűnt a rengeteg tennivaló, napi munka miatt?

 

Van jobb megoldás a cetliknél

Mikor kezdjünk el gyanakodni, hogy a vállalatunkat működtető munkafolyamatok megérettek a változásra? Ha például vezetőként nem látunk rá a területi képviselők munkájára; ha állandó fejtörést okoz a feladatok megfelelő kiosztása és az egyensúly kialakítása. Ha a munkaidő végén nem látjuk pontosan, ki milyen feladatokat végzett el, milyen eredménnyel zárta napot, a fontos információkat pedig mindenki telefonos jegyzetben, noteszben, excelben vagy akár cetliken, monitorra ragasztott post-iteken tárolja. Ha a hónap végén nem tudjuk magabiztosan kijelenteni, hogy az erre az időszakra potenciálisan elérhető bevételt sikerült kitermelnünk. Ha nem rendelkezünk jól felépített és rendszerezett ügyféladatbázissal, amelyből könnyedén kideríthetjük, kik azok az ügyfelek, akik már három hónapja nem vásároltak tőlünk, és kik azok, akiket érdemes lenne egy akciós vagy személyre szabott ajánlattal megkeresni.

Ha a fenti sorokat olvasva Önnek ismerős volt valamelyik probléma, mert a vállalkozása kinőtte magát és elért arra a pontra, ahol segítség nélkül az eddigi ütemben már nem növekedhet tovább, akkor ez a felismerés már a pozitív változás előszelét jelenti.

 

Mindenre emlékező „munkatárs”

Itt jön képbe egy jó CRM-rendszer. A CRM egy felhőalapú, értékesítést támogató megoldás. Arra hivatott, hogy fantom munkatársként a kezünk alá dolgozzon. Támogatja az ügyfélszerzést, a marketinget, az értékesítést, az ügyfélszolgálattal kapcsolatos tevékenységeket, sőt még a számlázást is.

„Korábban volt rá példa, hogy az ígért időponthoz képest két nappal később hívtam fel egy ügyfelet, aki addigra már megvásárolta a kívánt terméket – egy konkurens cégnél” – mesél a CRM bevezetése előtti tapasztalatairól Pintér Tamás, az Echo-Print tulajdonosa. „Miután megrendeltük a szoftvert, szinte azonnal éreztük pozitív hatásait az értékesítésben. Már az első hónap végére kirajzolódott, hogy megérte bevezetni a rendszert. Sokkal fókuszáltabbak lettünk, és már nem felejtődnek el a feladatok. Telefonos kampányaink lezárása után kiderült, hogy jelentősen kisebb lett a vásárlók lemorzsolódási aránya, míg az értékesítési számok közel duplájára növekedtek, így többszörösen megtérült az a minimális befektetés, amit a CRM-rendszerre költöttünk” – részletezte az ügyvezető.

Minden problémára megoldást nyújt a CRM? Sajnos az ügyfeleket nem hívja fel helyettünk, de azt tökéletesen tárolja és mutatja, hogy kit, mikor kerestünk meg. Számos B2B-cégnek segített már átlendülni az üzleti nehézségeken.

Aki látta a Mátrix című filmet, bizonyára emlékszik a piros és a kék kapszula választásának dilemmájára. Nos, csak rajtunk múlik, melyik „pirula” mellett tesszük le a voksunkat. Ha a pirosat választja annak érdekében, hogy megváltoztassa a cége életét, akkor csak pár kattintás, és Ön is létrehozhatja saját, ingyenes MiniCRM-tesztrendszerét a www.minicrm.hu weboldalon!

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2054 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Lakovich Nándor

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4911 cég szerepel adatbázisunkban.

A legkeresettebb cégek: