Menü

Eseménynaptár

NEXON_PORT_SASSK
Forrás: Nexon
Hiánypótló terméket húzott elő a tarsolyából a bér- és humánügyvitelre specializálódott NEXON. A PORT nevű megoldás egy interaktív kommunikációs eszköz a HR folyamatok támogatására.

Az üzleti életben folyamatosan trendek születnek, trendeket követünk, mindig van valami új a nap alatt. Mert ez nem egy olyan terület, amelynek jót tesz az „állóvíz”, a változás hullámai mindig valami újat hoznak, ehhez pedig alkalmazkodni kell. Pontosan így van ez a humánerőforrás területén is. A HR mindig alkalmazkodni volt kénytelen a világgazdaság éppen aktuális állapotaihoz, ezekre a „pillanatokra” reagálva és a status quóhoz asszimilálódva igyekszik minél hatékonyabban működni a vállalatok mindennapjaiban.

A világgazdaság azonban nem egyszerű képlet; egyszer jól teljesít, másszor romjaiban hever és jellemzően ez a két állapot váltogatja egymást a történelemben. A mostani viszont egy igen furcsa időszak, amelyre eddig legalábbis soha nem volt példa a HR evolúciójában. Egy olyan világgazdasági helyzethez próbál most ugyanis alkalmazkodni, amely már kilábalt ugyan a 2008-ban kezdődött válságos évekből, viszont ez a recesszió oly mértékben átírta az eddigi forgatókönyveket, hogy már nem lehet univerzális megoldásokkal elindulni a fellendülés irányába. Az emberi tényező napjainkra fontosabbá vált, mint korábban valaha, ehhez a megváltozott modellhez pedig nem könnyű alkalmazkodni.

Egy biztos – és ez kissé talán abszurdnak is hangzik –, hogy a HR-nek emberközpontúbbnak kell lennie. Nos, ezzel a kihívással szembesült hazánk egyik legjelentősebb, bér- és humánügyvitellel foglalkozó vállalkozása, a NEXON is, amely a jelek szerint remekül vette az elé magasodó gátakat.

 

Humánerőforrás – újratöltve

Negyed évszázad nem kevés, még egy cég életében sem, amely a kezdetektől fogva ezen a területen serénykedik. Bizony eljön az ideje, mikor kicsit vissza kell vonulni, feltöltekezni, s az aktuális piaci trendeket alaposan átgondolva egy merőben új irányba elindulni. Lényegében ez történt az elmúlt 2-3 évben a NEXON életében is.

A vállalat felismerte, ahhoz, hogy az elkövetkezendő 25 évben is sikeresek legyenek, a fentieket tudomásul véve a HR-t lényegesen humánusabbá, emberközpontúbbá kell tenniük a cégen belül és ügyfeleik részére is. Ez az új szemléletmód a cég szeptember közepén bemutatott termékén, a NEXON_PORT esetében már markánsan jelen van.

A HR folyamatok széles körű támogatására kialakított rendszert egy kétnapos, prémium rendezvény keretében az ügyfelek és a HR szakma színe-java is megcsodálhatta, az újdonság befogadását pedig szakemberek mellett a Momentán Társulat interaktív, játékos improvizáció próbálták még inkább befogadhatóvá, érthetőbbé tenni. A hangsúly az interaktívon van, a NEXON_PORT ugyanis az interaktivitásnak köszönheti elsősorban, hogy meg tudta teremteni a manapság már elvárásként számon tartott emberközpontúságot ezen a területen.

 

Új generációs HR
Informatika, IT nélkül a HR is olyan, mint a féllábú kalóz: eldől, ha nincs nála a mankója. Ahhoz, hogy manapság korszerű, naprakész és precíz munkavégzés folyjon HR területen, a jó informatikai háttér elengedhetetlen. A NEXON_PORT ezt teljes mértékben hozza, lényegében egy korszerű, naprakész informatikai megoldást testesít meg, amelyet kifejezetten HR feladatokra találtak ki.

Tömérdek kényelmi funkcióval rendelkezik, amelyek hatékonnyá teszik a belső kommunikációt. Elérhető benne például a személyes adatok megtekintése és változási kérelmek kezelése; munkavállalói adatokkal kitöltött formanyomtatványok; adóigazolások; elektronikus bérjegyzék; cafeteria; elektronikus jelenléti ív; juttatáscsomagok; animált szervezetábrázolás; vezetői riportok, stb.

Mindennek alapja pedig egy merőben interaktív, emberközpontú, könnyen használható, modern felhasználói felület, amelyen keresztül gördülékenyen zajlik az adott vállalat belső kommunikációja. A dolgozói és vezetői önkiszolgáló portál legnagyobb előnye, hogy képes egyszerűsíteni, pontosabbá, ráadásul papírmentessé tenni az adminisztrációt úgy, hogy közben új lehetőségeket teremt a céges belső kommunikációban is. Innovatív módon segít bevonni a munkatársakat a HR folyamatokba, használatával jelentős munkaidő- és költségmegtakarítás érhető el, amelynek folyományaként a HR üzleti szerepe is erősödik.

Márpedig, ha erősödik a HR a businessben, akkor valamit tényleg nagyon jól csináltak. Egy olyan, humánus szisztémát teremtettek, amely az emberi tényezőt korábban kevésbé szem előtt tartó rendszerekkel szemben minden szempontból hatékonyabban működik.

A „tegyük emberibbé a HR-t” a jelek szerint működőképes recept, és a NEXON várhatóan már csak ebből lesz hajlandó sütni-főzni a jövőben.


 

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2051 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Christopher Mattheisen

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4901 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Inviitech

A legkeresettebb cégek: