Menü

Kiemelt témánk

Human Hungary 2017 – SIMON’S STAGE

Videóink:
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Köszöntő
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Összefoglaló
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – A tehetségek toborzása
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Hova mennek a tehetséges fiatalok dolgozni?
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Brian, a borókabogyó és a messiás
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Digitalizáció és karriertervezés
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Megújuló felnőttképzéssel válaszolva a digitalizáció kihívásaira
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Jövedelem, karrier kerekasztal-beszélgetés
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Munkavállalói ambíció
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – A beszéd motiváló ereje
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Motivációs lehetőségek kerekasztal-beszélgetés

Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap
telekom_kihivas
Forrás: Magyar Telekom
Több mint száz iskolából jelentkeztek csapatok a Legyél Te is Informatikus! program keretében meghirdetett Kihívás programozói játékra. A verseny első helyezettje a szegedi Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium Admirális Generális nevű csapata lett.

Minden várakozást felülmúlóan sikeres lett Kihívás program, mondta az ünnepélyes eredményhirdetésen Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója. Eredetileg mintegy 20 csapatra számítottak, végül összesen 109 jelentkezés futott be. Szükség volt egy előszűrésre is, így a tényleges versenyben az első, belépő feladatot leggyorsabban megoldó 40 csapat vehetett részt. „Igazán biztató ez a hatalmas érdeklődés, és különösen jó volt látni, milyen komoly programozói tehetség áll a csapatok mögött. A Legyél Te is Informatikus! program indulása óta már több mint 21 ezer gyerekhez jutottak el a vállalat önkéntesei, de ezzel a játékkal igazi bevonódást nyújtó, élményalapú elemmel bővült a kezdeményezés. A játék bebizonyította, hogy van nyitottság a digitális készségek fejlesztésére a diákok körében” – mondta Christopher Mattheisen.

 

A Kihívásban résztvevő 9–12. osztályos középiskolások maximum ötfős csapatokban, tanári mentorálással mérhették össze tudásukat. Olyan feladatokat kellett megoldaniuk, amelyek megkövetelik az algoritmikus gondolkodást, de könnyen elsajátítható programozói ismeretekre is szükség volt, miközben a feladatok valódi együttműködésre ösztönözték a résztvevőket. A játék négy pályából állt, az ötödik, utolsó pályára a csapatoknak egy saját fejlesztést is kellett készíteniük, és ennek megoldására ki kellett hívniuk a versenyben szereplő többi iskola egyikét. Az így írt programokat zsűri értékelte.

A verseny ideje alatt 4255 konzolparancsot írtak be a diákok, és 16 400 sornyi programkód született meg. A verseny első helyezettje a szegedi Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium csapata lett. Az ő jutalmuk a tárgynyereményeken kívül az, hogy az általuk írt utolsó feladatot a fejlesztők beépítik a ma nyilvánossá tett játék befejező pályájaként. Második helyezést ért el a békéscsabai Szakképzési Centrum Széchenyi István Két tanítási nyelvű Középiskola csapata, harmadik helyen a budapesti Neumann János Számítástechnikai Szakgimnázium diákjai végeztek.

A T-Systems Magyarország különdíját Kaszás Zoltán, a cég vezérigazgatója adta át a nagykanizsai Batthyányi Lajos Gimnázium csapatának . Az ő nyereményük, hogy részt vehetnek az idén nyáron először megrendezésre kerülő kreatív szellemi alkotótáborban, a T-Systems Ötletcampuson.

Bookmark and Share

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 1966 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Horváth Ádám

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4671 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Bee Design Agency

A legkeresettebb cégek: