Menü
61_Dioszegi_Agnes_2014_2k.jpg
Forrás: ITB

A gazdasági környezet továbbra sem könnyíti meg a KKV-k infrastrukturális beruházásait, infokommunikációs fejlesztéseit, ezért a szolgáltatók igyekeznek olyan megoldásokkal támogatni a kis cégeket, amelyek úgy kínálnak professzionális megoldásokat, hogy közben kímélik a KKV-k cash-flow-ját, mivel nem igényelnek kezdeti beruházást.

Mára már közhellyé kellett válnia annak, hogy az ICT nem cél, hanem eszköz. Akkor jó, ha nem kell vele foglalkozni, de az üzleti folyamatokat hatékonyan szolgálja, ha a háttérből járul hozzá az eredmények eléréséhez. Ez az, amely felé törekedni kell, hogy minél közelebb kerüljünk hozzá.

A Magyar Telekom tapasztalatából egyértelműen az látszik, hogy az ügyfelek egyszerű megoldások közül szeretnének választani; kedvező mobiltelefonálási lehetőséget, irodai telefont, jól működő internetkapcsolatot, és könnyen elsajátítható, minden kolléga által elérhető irodai szolgáltatásokat szeretnének. Amire pedig különösen odafigyelnek, az az adataik biztonsága. Ezért a cég a víziójába beemelte, hogy olyan szolgáltatási portfóliót nyújtson, amely a KKV-k minden jelenlegi és közeljövőbeli igényére választ ad. Ehhez minden lehetőségük és tapasztalatuk is megvan, hiszen a hazai KKV-k mintegy kétharmadával már jelenleg is üzleti kapcsolatban állnak.

 

Átfogó portfólió

„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatási palettánk lefedje a sokféle hazai KKV általános és egyedi igényeit. Támogatjuk a KKV-kat abban, hogy a megfelelő információk birtokában a legjobb döntést hozhassák meg vállalkozásuk életében, ha integrált infokommunikációs szolgáltatásról van szó” – mondta Diószegi Ágnes, a Magyar Telekom üzleti szegmensmarketing-igazgatója. A kisvállalkozások szakértő partnerei vagyunk, célunk, hogy segítsünk nekik kialakítani a jól működő irodát. Minden – a telcótól az eszközökön át, az informatikai háttér biztosításáig – ami a napi munkavégzéshez szükséges, és ami egyszerűsíti és gördülékennyé teszi a munkavégzést, az nálunk elérhető. Így támogatjuk a KKV-ügyfeleinket abban, hogy saját tevékenységeikre koncentrálhassanak, és azzal foglalkozzanak, amihez igazán értenek.” – egészítette ki.

Ha minden irodai szolgáltatást egy kézből, egy szolgáltatótól vehet igénybe az ügyfél, az költségracionalizálást és egyszerűbb folyamatokat, azaz kézzelfogható versenyelőnyt nyújt a vállalkozások számára. Jelenleg a hazai piacon nincs ilyen típusú integrált szolgáltatás. Bevezetése még várat magára, pedig a lakossági piacon már léteznek a fenti tulajdonságokkal bíró csomagok, ilyen a Magyar Telekom Magenta 1 szolgáltatása is.

 

Vesznek „vasat” is

„Jelenleg a Magyar Telekom nagy helyzeti előnye, hogy mi egyedüli szolgáltatóként tudjuk kínálni a mobil és a vezetékes telefont, a mobil és a vezetékes internetet, az informatikai szolgáltatásokat, ráadásul, ami már a hatodik komponens, az eszközöket is” – fejtette ki Diószegi Ágnes. „Alaphelyzetben ezekre van szükségük a kisvállalatoknak az üzlet beindításához, vagy a modernizáláshoz” – tette hozzá.

A tavalyi, 2015-ös év során a Magyar Telekom várakozásait felülmúlta az informatikai eszközök értékesítése. Bebizonyosodott, hogy a hagyományos vezetékes és mobil telekommunikációs szolgáltatások mellett egyre határozottabb igény van az informatikai szolgáltatásokra és eszközökre is a KKV-k körében.

Bookmark and Share

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 1905 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Gulyás Péter

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4553 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Lexmark Magyarország Kft.

A legkeresettebb cégek: