Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap
44_szekrenyi_peter.jpg
Szekrényi Péter „Pedro”, Amtech RendszerházForrás: ITB

Előző cikkünkben arról írtunk, hogy elsőként a cégkultúrával kell foglalkoznunk, munkáltatói márkát kell építenünk ahhoz, hogy vonzó legyen a munkavállalók szemében a cégünknél dolgozni. A digitális átalakuláshoz vezető következő lépés pedig az, hogy felkészüljünk a megváltozott ügyfélelvárásokra.

Miért is van erre szükség? Mert folyamatosan, ráadásul egyre gyorsabban változnak ügyfeleink elvárásai és vásárlási szokásai. Az a cég, amelyik változatlanul folytatja tovább működését, úgy ahogyan eddig, hamarosan mellőzött lesz, csökken az ügyfeleinek a száma és kisebb lesz a megrendelés-állománya. A cégek éppen ezért próbálják felvenni a ritmust, és egyre kényelmesebb kiszolgálást, egyre testre szabottabb megoldást adni.

De hogyan tegyük mindezt? Felméréssel! Küldjünk egy rövid, de hatásos kérdőívet top 50 ügyfelünknek a következő kérdésekkel: Mit szeret a legjobban nálunk? Mit kedvel a legkevésbé nálunk? Mit az, amit hiányol? Hogyan lehetnénk még jobbak?

Tegyen így Ön is, legyen bátorsága teljesen átalakítani a megszokott üzletvitelt (ha kell), mert ügyfelei gyorsan váltanak, ha máshol valami kényelmesebb, gyorsabb, egyszerűbb! Az új generáció pedig már be sem néz, ha új látja, hogy „régi bútordarab” a cég. Előzze meg mindezt, és újítson lépésről lépésére egy jól irányzott felmérést követően! Mikor, ha nem most?

A következő cikkben az átalakuláshoz szükséges IT-lépéseket beszéljük át.

További információk:

WEB: Amtech Rendszerház – amtech.hu

BLOG: Digital Transformation – digital-transformation.blog.hu

VLOG: „Pedro - Digitális Transzformáció”

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2074 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Németh Péter

A legkeresettebb emberek: