Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

bolcsfoldi_laszlo
Forrás: ITB
Amikor egy cég a külföldi terjeszkedést tűzi ki stratégiai célként, akkor egy sor tényezőhöz kell alkalmazkodnia. Ilyenek például a helyi viszonylatok. Ugyanakkor vannak olyan alapszabályok, melyek globálisan is megállják a helyüket, és ha az előadásban részletesen bemutatásra kerülő négy alapszabály szerint játszanak a cégek, akkor biztosan eredményesek lesznek.

1. Koncentráljon a létfontosságúra! 2. Dolgozzon a sikerokozókon! 3. Legyen ösztönző az eredményjelzője! 4. Teremtse meg a számonkérés ütemét! Ezekkel a fő szabályokkal biztosan nem lőhetnek mellé a cégek, bármerre akarjanak is terjeszkedni – mondja Bölcsföldi László, a FranklinCovey Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2036 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Kurtisz Krisztián

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4866 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:ALEF Distribution HU Kft.

A legkeresettebb cégek: