Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


12_bodrogkozi_laszlo.jpg

A 2016-os év talán a legintenzívebb időszak volt a Neuron életében. A cég új stratégiája beért, az első konkrét eredmények már az üzleti jelentésekben is megjelentek. Mégis azt mondhatjuk, mindez csak a kezdet, mert az igazi előrelépés 2017-ben várható.

Három évvel ezelőtt váltott stratégiát a Neuron Szoftver. Már akkor érezhető volt, hogy egy hagyományos szoftverfejlesztő, illetve szoftveres megoldásokat gyártó cégnek két lehetséges fejlődési irány adott. Az egyik, amellyel ma már igen nagy volumenben foglalkoznak a hazai IT-cégek, a bérmunka szolgáltatás, amely a cég szakembereinek értékesítését jelenti. A Neuron frontembere, Bodrogközi László sosem tudott azonosulni ezzel az iránnyal, bár a cég 18 éves múltjában is megtalálható a szolgáltatás. A szakember olyan csapatot akart maga körül látni, akik túl akarnak és túl is tudnak lépni a gyártáson, és önálló, egyedi megoldásokat hoznak létre, melyeket aztán a megrendelők szolgálatába lehet állítani.

A Neuron vezetője szerint nem volt könnyű elmondani, megértetni az ügyfelekkel az első évben, hogy mit is akar a cég, hiszen mindenki hozzá volt szokva a bérmunka, vagy a konkrét dobozos termék értékesítéséhez, vásárlásához. Közben a Neuron komoly energiákat fordított arra, hogy nemcsak elméletben, de a gyakorlatban is testreszabott, ügyfélbarát megoldásokat állítson elő. Ez pedig csak a megrendelő személyiségének ismerete alapján kivitelezhető. Megoldásaikat éppen ezért évről-évre egyre komplexebb módon hatja át az a tudás, melyet közvetlenül egy személyiség- és viselkedéskutató cégtől kapnak, egyedi ismereteket biztosítva számukra a piacon.

A termékportfólió idén véglegesedett, és a Neuron ideológiája (Sculptech Solutions, vagyis formázd meg az üzleted) mentén három termékfejlesztést vitt véghez. A Websoil egyértelműen az értékesítésre koncentrál, a Gamification a HR-területre hat – leginkább motivációs együtthatók mentén –, az Eagelment pedig a kontrollingot építi, támogatja, teszi valódi részévé az üzletnek. A Neruon megoldásai modulárisak, melyekből egy komplex front-end megoldás is kiépíthető a megrendelő igénye szerint.

A cég komoly hangsúlyt fektet a talent management programra is, melynek köszönhetően a nem érinti az IT-piac jelenlegi legnagyobb kihívása, a munkaerőhiány. A tehetséges szakemberek, a szakmai fejlődéstől vezérelve nagy létszámban jelentkeznek a céghez, éppen ezért inkább a túlkínálat jellemző. Ebben persze fontos tényező az egyetemi oktatásban való részvétel is, melyet a Neuron évek óta sikeresen művel. Nem véletlen, hogy a 2017-es év egyik legnagyobb ICT-piaci dobásának ígérkező Bájtmen-projekt egyik alappillére Bodrogközi László, és a Neuron több tehetséges fiatal szakembere. Az ICT-piac munkaerőhiány spirálját menedzselni kívánó, komplex projekt januárban indul, és egyszerre szólítja meg a diákokat, a diákokat kereső cégek vezetőit, valamint teremt számukra gemifikált IT-környezetet, egy virtuális várost. Bájtpolisz tagjai személyiségük alapján találhatják meg hosszú távú, valódi motivációval bíró munkahelyüket, munkavállalójukat.

Rovatok

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2041 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Gáspár László

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4897 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:ALEF Distribution HU Kft.

A legkeresettebb cégek: