Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

03_1.jpg

Naptári év ide vagy oda, az ITB-nél INSIDE-tól INSIDE-ig tart egy év. És ahogy így elnézem, panaszra nincs okunk. De azt hiszem, nemcsak mi nem sírdogálhatunk, hanem a nagy IT-business piac is igen jó eredményeket könyvelhetett el az elmúlt 12 hónapban.

Imádom az INSIDE-ra készülődés időszakát, mert van egy pici idő arra, hogy górcső alá vegyük, mit értünk el a tavalyi rendezvény óta. Ugyanakkor akaratlanul is a szemünk láttára formálódik egy makro szintű kép is a teljes honi ICT-piacról. Látjuk év közben is, de az INSIDE közeledtével mindez valahogy sokkal plasztikusabbá válik. Például a beérkező innovációs és humán pályázatok révén, no meg a TOP 25 szavazásnak köszönhetően. Tekinthető szubjektív benchmarknak, de az ITBUSINESS 15 éves fennállásának pályázati tapasztalata alapján kristály tisztán látja az ember, milyen állapotban van a piac. Ha nagy a baj, mindenki keresgéli a különféle típusú innovációk révén a kiutat, ez történt például a válság idején. Amikor viszont hasít az üzlet, akkor a még nagyobb, még több piaci potenciál még több innovációért kiált – ez zajlott például az elmúlt egy évben. Na és ott van a TOP 25 jelölti lista! Ha csak azt veszi végig az ember, hogy az 50-es élboly mi mindent tett le az ICT-piac közös nagy asztalára, akkor láthatóan összeáll a kép, hogy sikert sikerre halmoztak a jelöltek. Pedig ők csak a szűken vett „elit”! De ott van még a derékhad, és bizony nekik is megvannak a maguk (nem kis) sikereik.

Mindenesetre hálás dolog konjunktúra idején lapot csinálni, mert ha jól megy a nagy IT-business szekere, akkor tranzitív módon nekünk is jól megy. És azt látjuk, hogy a digitalizáció előretörésének köszönhetően most már nemcsak a klasszikus nagyvállalati ügyfélkört tudjuk megszólítani, mondandókat a KKV méretű cégek is megértik. Mi több, igénylik ezt a fajta technológiai szupportot. Hisz talán ez az a szegmens, amelyik a legkitettebb annak, hogy mindaz a tudás és tapasztalat, amellyel addig rendelkezett, bizony elértéktelenedhet, ha nem invesztálnak a digitalizációba.

Pár éve még nem gondoltam volna, hogy „echte” B2B kontentek a socail media aktivitásunknak köszönhetően rendre B2C elérést produkálnak. Persze leginkább olyan témákban, melyek például a konstans HR-es problémák megoldásával vagy üzlet- és szervezetfejlesztéssel kapcsolatosak, vállalatmérettől függetlenül.

Jó döntés volt, hogy sok évvel ezelőtt egy sor erőforrást invesztáltunk abba, hogy a technológiai tudásunk mellé a humán tudást is felépítsük az ITB-ben, amit ma előszeretettel használnak már az IT-telco piacokon túli iparági szegmensekben is. Ezen az úton kell továbbmennünk, a „human meets techology” elv mentén kell működnünk printben, online-ban, a social mediában és az eventekben.

Rovatok

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2036 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Kurtisz Krisztián

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4866 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:ALEF Distribution HU Kft.

A legkeresettebb cégek: