Mielőtt a külföldi turista eljön Budapestre, a Google Földön egyre több budapesti nevezetességet járhat körbe virtuálisan. Néhány egérkattintással akár a leghangulatosabb kávéházat is kiválaszthatja előre.

Virtuális városépítésbe kezdett a Fővárosi Önkormányzat. A virtuális Budapest projektnek köszönhetően első lépésben a főváros 22 nevezetességének -- így például a Halászbástyának, az Operának, a Ráday utca épületeinek -- 3 dimenziós, körbejárható, valósághű modellje már felkerült a Google Földre. A T-Mobile támogatásának köszönhetően, illetve a Virtuális Magyarország Kft. közreműködésével hamarosan újabb 146 épület 3d-s modellje készül el, és így a teljes Andrássy utat is bejárhatják az érdeklődők a világhálón. 

Virtuális városnézés az Andrássy úton -- forrás: T-Mobile
A Google Föld műholdas fotók, kereshető információk, számos város utca szintű fotói, legújabban pedig 3d-s épületmodellek segítségével akár otthonról is bejárhatóvá teszi az egész Földet. A több mint 350 millió felhasználót számláló szolgáltatást egy-egy napon több tízmillióan használják.

A Google Földön elhelyezett 3d-s épületmodellek egy lehetséges felhasználása a turisztika. A szakemberek arra számítanak, hogy utazás előtt mind többen tájékozódnak az interneten, és járják be előre virtuálisan a felkeresendő városok nevezetességeit. A 3d-s modellek fontos felhasználási területe lehet az oktatás is.

Aki virtuálisan akar szétnézni Budapesten, az egér segítségével bejárhatja a 3d-s épületmodelleket. A boltokba is be lehet kukkantani; az üzemeltetők döntenek arról, hogy bekerülnek-e a virtuális fővárosba. A tervek szerint online vásárolni is lehet majd a boltokban.

Januári Club: Sales, használd a technológiát! Fooldal/event/events/Januari_Club_Sales_hasznald_a_technologiat.html 2018 12 7 6 12 35 0 2018 12 7 6 12 39 56 false

Év végén, év elején sorban jönnek ki az első gyorsjelentések arról, hogy mekkora árbevételt, árbevétel-növekedést értek el a cégek. Előszeretettel részletezik ilyenkor a bevételmegoszlást, no meg azt, hogy ezek az eredmények mennyi ráfordítással születtek meg. A jelentések kimondva, kimondatlanul a sales teljesítményéről (is) szólnak, amit ugyebár folyamatosan kell fejleszteni, s amiben a technológia, a CRM is tud segíteni.

A CRM átláthatóvá teszi az értékesítést, nem hagyja, hogy elfelejtődjenek a leadek és az ajánlatok utókövetése, és segíti az ügyfeleinknek tett ígéretek megtartását. Nem utolsó sorban pedig a sales vezetői kontrollja is megvalósítható általa. Vállalatmérettől függően más és más a megítélése annak, hogy egy CRM-rendszer használata mennyiben lehet az értékesítési hatékonyság motorja.

A 2019-es év első ITB Clubján Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM ügyvezetőjével; Kelemen Lászlóval, a Prímaenergia Zrt. e-kereskedelmi és marketingvezetővel; és Sára Lászlóval, a Grantis Hungary marketingvezetőjével arról beszélgetünk, hogy tapasztalataik szerint milyen üzleti igényre, problémára lehet megoldás a CRM. Megtudjuk azt is, milyen szempontrendszer szerint érdemes letenni a voksot egy CRM-rendszer mellett, mire számíthatunk a bevezetés során, de képet alkothatunk arról is, milyen változást és eredményt hozhat a technológia használata.

Meghívott vendégeinknek a részvétel díjtalan.
A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.

itbevent 2019 1 15 3 9 0 0 2019 1 15 3 11 0 0 KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.) 3845 2019 1 15 3 9 0 0 2019 1 15 3 11 0 0 KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.) false Kiemelt Kiemelt Kiemelt Kiemelt Kiemelt
Januári Club: Sales, használd a technológiát! Fooldal/event/events/Januari_Club_Sales_hasznald_a_technologiat.html 2018 12 7 6 12 35 0 2018 12 7 6 12 39 56 false

Év végén, év elején sorban jönnek ki az első gyorsjelentések arról, hogy mekkora árbevételt, árbevétel-növekedést értek el a cégek. Előszeretettel részletezik ilyenkor a bevételmegoszlást, no meg azt, hogy ezek az eredmények mennyi ráfordítással születtek meg. A jelentések kimondva, kimondatlanul a sales teljesítményéről (is) szólnak, amit ugyebár folyamatosan kell fejleszteni, s amiben a technológia, a CRM is tud segíteni.

A CRM átláthatóvá teszi az értékesítést, nem hagyja, hogy elfelejtődjenek a leadek és az ajánlatok utókövetése, és segíti az ügyfeleinknek tett ígéretek megtartását. Nem utolsó sorban pedig a sales vezetői kontrollja is megvalósítható általa. Vállalatmérettől függően más és más a megítélése annak, hogy egy CRM-rendszer használata mennyiben lehet az értékesítési hatékonyság motorja.

A 2019-es év első ITB Clubján Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM ügyvezetőjével; Kelemen Lászlóval, a Prímaenergia Zrt. e-kereskedelmi és marketingvezetővel; és Sára Lászlóval, a Grantis Hungary marketingvezetőjével arról beszélgetünk, hogy tapasztalataik szerint milyen üzleti igényre, problémára lehet megoldás a CRM. Megtudjuk azt is, milyen szempontrendszer szerint érdemes letenni a voksot egy CRM-rendszer mellett, mire számíthatunk a bevezetés során, de képet alkothatunk arról is, milyen változást és eredményt hozhat a technológia használata.

Meghívott vendégeinknek a részvétel díjtalan.
A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.

itbevent 2019 1 15 3 9 0 0 2019 1 15 3 11 0 0 KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.) 3845 2019 1 15 3 9 0 0 2019 1 15 3 11 0 0 KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.) false Kiemelt Kiemelt Kiemelt Kiemelt Kiemelt
ITBusiness & Technology 2019 Fooldal/event/events/ITBT_2019_.html 2018 12 7 6 13 24 0 2018 12 7 6 13 29 14 false

Azok a régi szép idők, amikor az udvaron vagy az iskolában összeálltunk, és erőnket fitogtatva tettük próbára egymást. A játék lényege persze az volt, hogy minél szorosabb kézfogással várjuk az épp felénk futó ellenfeleket, és ne engedjük, hogy átszakítsák a közöttünk lévő erős kötést. Először persze reflexből próbáltunk erősebb testfelépítésű játékosokat válogatni a csapatunkba, de később rájöttünk, hogy a fogás technikája fontosabb. Az volt a siker, amikor meg tudtunk állítani egy felénk rohanó társat, vagy amikor mi tudtuk átszakítani az átszakíthatatlannak tűnő falat – mindent megért!

A piacon az okos és jól képzett munkatársakkal dolgozó, megfelelő stratégiával rendelkező cégek tudnak szakítani. Manapság már az országhatárok sem állják útjukat a jó katonákkal felvértezett hadvezéreknek – a lényeg, hogy legyen elég „katona” a játékhoz. Ráadásul ennek a játéknak igen komoly a tétje! Lehet akármilyen fantasztikus fejlesztési elképzelésünk, termékötletünk, ha nincs, aki megvalósítsa, akkor az egész szép álom marad.

Az ICT-piacon folyamatosan becsülik az aktuálisan hiányzó munkaerő nagyságát. Egyértelmű, hogy a munkaerő megléte mellett megnőtt a jelentősége az emberi munkát kiváltó technológiáknak. Van, aki abban hisz, hogy a cégét vonzóbbá kell tennie ahhoz, hogy a tehetséges munkaerő megtalálja őt és nála is maradjon. Van, aki azt mondja, hogy elég volt a végtelen keresésből, jöjjön az automatizáció, a robotika, a digitalizáció. És persze vannak az egyensúlyra törekvő üzletemberek is, akik e két megoldásnak az egészséges arányú, hatékony együttesét akarják megteremteni.

A katonák csak kéz a kézben járhattak a játék szabályai szerint, mi pedig tiszteletben tartjuk ezt a hagyományt.

Az ITBusiness&Technology 2019 ezért azt tűzte ki célul, hogy bemutassa a HR és a digitalizáció közötti szoros köteléket és egyensúlyi lehetőségeket.

itbevent 2019 3 12 3 10 0 0 2019 3 13 4 11 0 0 Bambara Hotel (Felsőtárkány) 3846 2019 3 12 3 10 0 0 2019 3 13 4 11 0 0 Bambara Hotel (Felsőtárkány) false Kiemelt Kiemelt Kiemelt Kiemelt Kiemelt

Eseménynaptár

Aktuális lapszámunkból

Szeret(t)em ezt az évetMiért is? Mert lehetett fejlődni! Reputációban. Bevételben. Profitban. Ráadásul nem idegbajosan. Sokkal inkább jól megfontoltan, nyugodt, kitartó munkával, stabil, minőségi csapattal. S minden idegszálammal azt érzem, hogy ez a tendencia tovább folytatódhat.

Ezekre a technológiákra kell figyelni 2019-ben!Még mindig divatos a felhő, de a „digitális iker” is komoly előnyt hozhat a vállalatoknak, a mesterséges intelligenciával pedig mindenképp foglalkozni kell. Az IDC, Gartner és Deloitte előrejelzéseinek segítségével összeállításunkba bemutatjuk, hogy melyek azok a területek, amelyekre összpontosítaniuk kell a vállalatoknak 2019-ben.