Menü

Kiemelt témánk

Human Hungary 2017 – SIMON’S STAGE

Videóink:
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Köszöntő
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Összefoglaló
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – A tehetségek toborzása
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Hova mennek a tehetséges fiatalok dolgozni?
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Brian, a borókabogyó és a messiás
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Digitalizáció és karriertervezés
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Megújuló felnőttképzéssel válaszolva a digitalizáció kihívásaira
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Jövedelem, karrier kerekasztal-beszélgetés
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Munkavállalói ambíció
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – A beszéd motiváló ereje
Human Hungary 2017: Simon’s Stage – Motivációs lehetőségek kerekasztal-beszélgetés

Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap
LePad
Forrás: pinoytutorial.com

Elsőként az anyaországban, Kínában, később pedig az Egyesült Államokban hozzák majd forgalomba a Lenovo saját tablet számítógépét, a LePad-et, de már csak a jövő évtől – derült ki a vállalat bejelentéséből.

A napokban derült ki, hogy már biztosan hiába szeretnének a kínai vásárlók LePad-et vásárolni a karácsonyfa alá, nem tehetik meg, hiszen a Lenovo táblagépe leghamarabb a jövő év elején kerülhet az ázsiai ország boltjaiba, majd ezt követően a nemzetközi piacokra. A kínai gyártó táblagépe a riválisokhoz képest tehát egy kicsit később kezdi meg hódító körútját, de egyébként nincs elkésve semmivel. Igaz, hogy a karácsonyi vásárlási lázból már nem számíthatnak profitra, ám mégis csak a világ legnagyobb fogyasztói piacára lőnek a jövő évtől, úgyhogy gyorsan be lehet hozni a lemaradást.

A laptop-tablet hibrid LePad késésének oka, hogy a kínaiak kivárják a legújabb Android operációs rendszert (Honeycomb). (forrás: detechnews.com)

Kína jelenleg egyébként nem is csak a piac nagysága miatt lehet vonzó a Lenovo számára, hanem azért is, mert az Apple és így az iPad is alig van jelen az országban, nem kell tehát különösebb konkurenciaharctól tartani. A cég kifejezetten könnyű ellenfelet lát az iPad-ben, ugyanis az Apple szerintük egyáltalán nem fordított figyelmet a kínai piacra. „Ha az Apple annyi figyelmet fordított volna a kínai ügyfelekre, mint mi, akkor most komoly bajban lennénk." - mondta korábban Liu Chuanzhi, a Lenovo elnöke a Financial Timesnak.

A Lenovo tehát egyrészt azt az időszakot szeretné kihasználni, amíg az Apple, és más, ugyancsak Nyugatról érkező gyártók minél tovább távol maradnak Kínától. Másrészt, a cég bízik a márkanév erejében is, ami a helyi vásárlók számára is jól cseng, ráadásul előnyt élvez a külföldi termékekkel szemben.

A cégvezető, Yang Yuanqing a LePad piacra kerülésének bejelentésekor elmondta, hogy ha az új termékkel sikerül gyökeret verni Kínában, a cég következő célpiaca az Egyesült Államok lehet, ahol jelenleg ugyan az iPad az úr, ugyanakkor talán itt a legszínesebb a tablet-kínálat is.

Amennyiben hinni lehet a statisztikáknak, akkor jobb is, ha a Lenovo megpróbál minél előbb nemzetközi vizekre evezni a LePad-del. Mert hiába is beszélünk a világ legnagyobb fogyasztói piacáról, a jövő évben (mikorra a tablet piac robbanására számítanak az elemzők) az IDC szerint a média táblagépek száma mindössze 1 millióra nő Kína és Tajvan területén (együttesen). 2014-re ugyan már 4 millióra rúg majd a számuk – állítja a piackutató cég - de a Lenovo tervei azért ennél valószínűleg nagyratörőbbek…

 

Reuters, Financial Times

Bookmark and Share

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 1966 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Horváth Ádám

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4671 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Bee Design Agency

A legkeresettebb cégek: