Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


Eseménynaptár

előző hónapkövetkező hónap
toth_levente_webeye
Tóth Levente, WebEyeForrás: WebEye

A régió piacvezető telematikai szereplőjeként a vállalat komoly döntésre szánta el magát: szemléletet és üzletpolitikát vált, amivel nemcsak megkönnyíti a logisztikai és szállítmányozó vállalkozások átállását a tudatosabb, tisztán szolgáltatás- és adatalapú működésre (Telamatics-as-a-Service), hanem költséghatékonyabbá is teszi azt. A részletekbe Tóth Levente, a cég kereskedelmi területének vezérigazgató-helyettese avatott be bennünket.

A telematika, azaz a műholdas járműkövetés és az így kinyerhető adatok feldolgozása robbanásszerű növekedésen ment keresztül az elmúlt évtizedben; a piaci újdonságok és az ügyféligények közösen hajtották a fejlődést. Először az extrém körülmények között is folyamatosan működő, megbízható adatokat közlő hardveres eszközök fejlődése, majd ezeknek az adatoknak az egyre szélesebb körű felhasználhatósága jelentette az innováció fő irányát.

A könnyen elérhető mobileszközök, a 4G hálózatok és a nyilvánosan hozzáférhető adattárak elterjedésével a hangsúly az üzleti, szolgáltatási innovációkra helyeződött át.

Fixen, tisztán, transzparensen

Ezért döntött úgy a WebEye, hogy szemléletet és üzletpolitikát vált, és újonnan bevezetendő díjcsomagjai esetében eltörli a belépési díjakat, és fix, tisztán havidíjas alapon teszi teljes körűen elérhetővé telematikai szolgáltatási palettáját.

„Az a tapasztalatunk, hogy az ügyfelek jelentős része tart a jelentős beruházásoktól, nehezen meggyőzhetők arról, hogy egy flottakövető eszköz megvásárlásával megoldható az operatív költségeik optimalizálása, így a szükséges hatékonyságfejlesztés elmaradhat. Mivel a hardvereink és szoftvereink fejlesztését zömmel házon belül végezzük és azok minősége magas, kézenfekvőnek tűnt tisztán havidíjas szolgáltatásként biztosítani a megoldásainkat és a működtetés során ügyfeleinkkel közösen feltárni a megtakarítási lehetőségeket. Ezt hívjuk Telematics-as-a-Service koncepciónak” – árulta el Tóth Levente, a WebEye kereskedelmi területének vezérigazgató-helyettese.

Mindez tehát azt jelenti, hogy a WebEye mostantól akár induló költségek nélkül is elérhetővé teszi szolgáltatásait, legyen szó bármilyen konfigurációról.

Irodában ülve monitorozni az üzemanyagszintet?

„A WebEye szolgáltatásának egyik sarokköve a helyzetalapú szolgáltatást biztosító vevőegység, amely a gépjármű pozícióján túl különböző szenzorok segítségével rengeteg információt összegyűjt a járműről, például az üzemanyagszintről, a raktér hőmérsékletéről, de gyűjt tachográf adatokat is. Az információkat a szervereink feldolgozzák, majd különféle alkalmazásokon keresztül a felhasználók elé tárjuk riportok, illetve térképi vagy okostelefonos megjelenítési módokon keresztül” – részletezte a szolgáltatás lényegét Tóth Levente.

Mindez tehát komoly segítséget jelenthet a műholdas járműkövetésben azon vállalkozások, vállalatok számára, melyek a vállalati értékteremtő folyamatban használják gépjárműveiket, ezért fontos számukra azok és sofőrjeik termelékenysége – illetve az állandó helyzetjelentés.

„Minden szolgáltatás, amit ma a WebEye kínál, elérhető az ügyfeleink számára tisztán havidíjas formában a Telematics-as-a-Service konstrukcióban. A fedélzeti eszközöket, szenzorokat, riportokat, de még a telepítési díjat is beleértve. Nem beszélve arról, hogy így a szolgáltatás részét képező fedélzeti eszközökre és azok kiegészítőire is a teljes szerződéses futamidőre működési és cseregaranciát vállalunk” – egészítette ki Tóth Levente.

Kézzel fogható haszon vagy megspórolt idő?

Az új szolgáltatási ajánlat esetében egy átlagos cég, műszaki konfigurációtól függően akár 200 ezer forintot meghaladó egyszeri költséget is megtakaríthat járművenként a hagyományos belépési díjas szolgáltatási modellhez képest. Az idén második negyedévtől bevezetendő rendszer egyaránt elérhető a cég jelenlegi és jövőbeni ügyfelei számára új előfizetések vásárlása esetén, cégmérettől és használt járműtípusoktól függetlenül.

„Nagyon sok a komoly érdeklődő. Erős üzenetértéke van annak, hogy az ügyfeleinknek csupán az a feladata, hogy kollégáink segítségével megfogalmazzák az igényeiket, és mi biztosítjuk a kívánt konfigurációt havi díjas formában, feltéve, ha a hitelminősítésük megengedi. Nem kell foglalkozniuk beruházással, egyszeri díjakkal, hiszen az egész rendszer tervezhetően átláthatóan működtethető, és ami a legfontosabb az ügyfelek számára: azonnal hozzáférhető és képes támogatni az alaptevékenységet. Fuvarozócégek esetén ez akár több millió forint megtakarítást jelenthet havonta” – zárta gondolatait Tóth Levente.


Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2074 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Németh Péter

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4964 cég szerepel adatbázisunkban.

A legkeresettebb cégek: