Menü

Kiemelt témánk

Feliratkozás


A 2016-os Black Friday napján hazánkban közel 2,1 millióan vásároltak az akciók ideje alatt. Ebből 800 ezren webáruházakban, 510 ezren üzletekben, 770 ezren pedig online és offline egyaránt. Durva?

Az online vásárlás egyre népszerűbb, mivel kényelmesen, sorban állás nélkül rendelhetünk meg termékeket, vagy szolgáltatásokat az interneten keresztül. A legtöbb webshop részletes tájékoztatást ad a rendelés menetéről, feltételeiről és egyéb részleteiről, azonban hasznos, ha ettől függetlenül is tisztában vagyunk a szabályokkal és a minket megillető jogokkal. Megvizsgáltuk, milyen lehetőségeink vannak a megrendelt termék kézhezvétele után, ha mégis úgy döntenénk, nem szeretnénk megvásárolni. Miért szeretünk online vásárolni? 47 százalék: non-stop nyitva, 68 százalék: kényelem, 54 százalék: házhoz jön. Kezdjük az átvétellel A küldemény gyors átvizsgálásával még az átvétel előtt dönthetünk úgy, hogy nem fogadjuk el a terméket. Visszaadhatjuk a terméket Fogyasztóként indoklás nélkül is meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után. Mivel vásárlás előtt nem volt lehetőségünk kipróbálni a terméket, megillet minket a visszaküldési, más néven elállási jog: azaz kérhetjük a kifizetett összeg visszatérítését.

http://netbarat.hu/blog/vasarlas-a-neten 

Karrierszkenner

Kíváncsi, hol dolgozik egykori kollégája, üzleti partnere?
Szeretné, ha az ön karrierjéről is hírt adnánk?

Böngésszen és regisztráljon!

Jelenleg 2074 személy szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:Kisgergely Kornél

A legkeresettebb emberek:

Cégszkenner

Melyek az ict-iparág legfontosabb cégei?
Melyek a fontosabb felhasználók más iparágakból?

Regisztrálja cégét Ön is!

Jelenleg 4960 cég szerepel adatbázisunkban.
Az utolsó regisztrált:EcoSim Kft.

A legkeresettebb cégek: