Top 25

Horváth Gergely
Horváth Gergely
Forrás: ITB

Top 25 – 23. helyezett: Azt is tudja, hogyan kell brandet váltani

Fiatal és karizmatikus, lendületes tempót diktál a csapatának, kristálytisztán látva, milyen célokat akar megvalósítani.

Ennek meg is lett az eredménye. Üzletfejlesztési és operatív vezetőként is rengeteg izgalmas feladatot jelentett az elmúlt egy év Horváth Gergely számára, aki új belépőként érkezett a top 25-be – és a Comnica üzletfejlesztési igazgatói pozíciójába is bő egy évvel ezelőtt. Nem meglepő, hogy minden erejével az üzletfejlesztésre koncentrált, miközben újragondolta a szervezeti működésüket és levezényelt egy komplett brandváltást. Irányításával elkészült vezető termékük, a Comnica Contact Center webes elérésű nagyverziója; bevezették a SmartSMS-t és küszöbön áll a contact centerbe integrálható videocall megoldásuk premierje. Eközben vezetésével elkezdték az átállást egy teljesen új, mátrix-szerű céges működésre; bevezetett egy, a kiemelkedő teljesítményt személyre szabott, kreatív jutalmakkal honoráló motivációs rendszert; a tavalyi brandváltással együtt pedig intenzív kommunikációba kezdett. Ennek köszönhetően számtalanszor találkozhattunk nevével különböző médiafelületeken és szakmai cikkekben.