Munkájuk egyik legfontosabb eszközének tekintik az okostelefont az újságírók a Trendlabor Médiaindex legújabb, a médiában dolgozó szakemberek mobilhasználati szokásait vizsgáló kutatása szerint.
Milyen stratégiával lehet erősíteni a vállalkozó szellemet a szervezeten belül? Erre kereste a választ a Regus legújabb felmérése.
A közösségi média fogyasztók egyharmada mobilról és munka közben is bejelentkezik kedvenc felületére – derült ki a KutatóCentrum 2014/1. negyedéves Web2.0 Report felméréséből.
Sport, autók, erotikus tartalmak és a hírek a férfiak kedvencei az interneten. A Gemius utánajárt, mely tematikus kategóriákba tartozó weboldalak élvezik a legnagyobb érdeklődését a férfiak körében.
Egy az Európai Bizottság által közreadott jelentés szerint az európai internet-előfizetők 24 százalékának netes médiafogyasztását, sávszélesség-kihasználását korlátozzák a szolgáltatók.
Egy hazai felmérés tapasztalatai azt mutatják, hogy az elektronikus könyvek jó eséllyel „visszaszoktathatják” a magyar internetezőket a könyvek olvasására.
Egy nemzetközi kutatás rávilágít, hogy a felhasználók nemcsak tévét használnak előszeretettel második képernyőként, miközben telefonjukon böngésznek.
A Cisco előrejelzése szerint 2013 és 2018 között a kelet-közép európai régióban 13-szoros növekedés várható. A 4g hálózatok forgalma 11-szeresére nő a régióban.
Valentin nap alkalmából különösen aktuális a kérdés, hogy aki még nem talált magának társat, az vajon internetes platformokon próbálkozik-e hasonlóval.
A Strategy Analytics elemzése azt mutatja, hogy még koránt sincs elegünk az okostévékből. A piac egyre bővül, a trend tartós lesz egy ideig még.
Az IBM a következő öt évre szóló tudományos-technológiai prognózisában azt állítja, hogy a kognitív rendszerek robbanásszerű evolúciójára számíthatunk majd a közeljövőben.
Egy átfogó felmérés szerint az informatikai piac a munkaadói, a munkavállalói és a felhasználói oldalon is új kihívásokat hoz 2014-ben.