Okostelefon-felmérés nőnapra
A női felhasználóknak komolyabb szerepe van az okostelefonok tömegáruvá válásában, mint a férfiaknak.
A női felhasználóknak komolyabb szerepe van az okostelefonok tömegáruvá válásában, mint a férfiaknak.
Az Ericsson ConsumerLab legfrissebb kutatása szerint a szebbik nem képviselőire
már évek óta jellemző a telekommunikációs szolgáltatások széleskörű használata,
azonban az kevéssé köztudott, hogy a legtöbb okostelefon-szolgáltatást többet
és rendszeresebben használják, mint a férfiak.
A nők számos kommunikációs és a mindennapi élethez kapcsolódó tevékenységüket
folytatják okostelefonjaikon. Világszinten a nők jóval aktívabbak férfitársaiknál
az sms-ek használata során, a női okostelefon-tulajdonosok nem kevesebb, mint
97 százaléka használja ezt a szolgáltatást, míg 77 százalékuk küld és fogad fényképeket
telefonjával. Ez utóbbi területen a legnagyobb, mintegy 7 százalék a különbség
a női és férfi felhasználók között. A közösségi hálózatokat a nők 59 százaléka
éri el okostelefonján.