Jubilál ebben az évben „Az ict-piac Nagykönyve” kiadvány, amely tizedik alkalommal jelenik meg. A már elvárt elemek mellett a Nagykönyv 2015-ben is tartogat tartalmi újdonságokat, aminek köszönhetően ismét garantálható az olvasottsága, sikere. Megújult terjesztési módjának köszönhetően a Nagykönyv tartalmi elemei a korábbi évekhez képest lényegesebb nagyobb számú olvasóhoz jutnak el.

 

Forma

A Nagykönyv kialakítása továbbra is a már megszokott igényes, prémium kivitelű. Az ITB kettős fókuszának – az ict-szakmai és a humánmenedzsment iránynak – megfelelően két címlappal, egy itbusiness és egy itbehaviour jellegű címlappal jelenik meg.

Mindkettő után a kiadvány jellegének megfelelő prémium oldalak következnek a Nagykönyvben, ezek imázsemelő hatása kiemelkedő.

 

Terjesztés

A Nagykönyvet idén is a szakma legfontosabb szereplőinek juttatjuk el: üzleti döntéshozók, közép- és felsővezetők – ceo-k, cio-k, cfo-k, hr-, üzletfejlesztési- és sales igazgatók – kezébe kerül a print kiadvány. Emellett az itbusiness.hu oldalain és az ITB Facebook-oldalán is terjesztjük a Nagykönyv cikkeit, ezzel is növelve az elérést.

Újdonságként ez alkalommal, elsősorban az új generációs témájú cikkek miatt, a Nagykönyvet online formában és a Facebookon keresztül eljuttatjuk a végzős ict-szakos egyetemi és főiskolai hallgatóknak.

 

Tartalom

itbusiness blokk

1. Award nyertesek

2. Almanach

3. Legek

4. Kormányzati informatika

5. Top 25

 

itbehaviour blokk

1. Üzletfejlesztési díj nyertesei

2. Új generációk integrálása a munkahelyeken

3. Tudásközpontok kialakítása