ITB Club

2020_09_shiwa_nyito.jpg
Forrás: ITB

Szeptemberi Club: Válságkezelés, változásmenedzsment és a gyors alkalmazkodás 4+1 szintje

A valódi digitális átállást a fogyasztók kényszerítik ki. Azonnal választ szeretnének kapni a kérdéseikre, mindannyian kiemelt figyelmet igényelnek a márkáktól, szolgáltatóktól, szeretnének egyedit kapni. Eközben a COVID-19 miatt a digitalizációban éveket ugrottunk előre, a fizikai térben történő ügyfél-kapcsolatok helyett mindenki a digitális kapcsolattartás kicsiszolásán dolgozik.


Mit jelent ez az IT nyelvén? Hogyan lehet egy meglévő vállalat folyamatait, kínálatát úgy átszervezni a digitális térbe, hogy attól az eredeti értékajánlat - vagyis végső soron a profit ne sérüljön. Ugyan továbbra is gyorsabb szállítást, kevesebb hibát és integrálható elemeket szeretnének a vállalatok az IT területén, de a környezet egyre bizonytalanabb, és a lehetőségek nehezebben tervezhetők – ehhez új szemléletre van szükség!

Már a bizonytalan környezetben való változásokra is tudni kell gyorsan reagálni, de ehhez nem elég, ha a legújabb, legfényesebb eszközt leemeljük a polcról. Sőt, sokszor a rossz választás miatt éppen maga az eszköz lesz a legnagyobb akadálya a sikeres változásnak.

A szeptemberi ITB Club eseményen a ShiwaForce segítségével azt vizsgáljuk meg, milyen eszközökkel érik el a sikeres digitális vállalatok az ügyfeleiket, hogyan válnak értékes adatforrássá a saját felületek? Hoffmann Bence a ShiwaForce.com Zrt. vezérigazgató-helyettese és Földházi Csaba, a ShiwaForce.com Zrt. operatív igazgatója elmondja, hogyan lehet folyamatos változásban, de mégis stabilan tartani akár milliós ügyfélbázis kiszolgálását? Ezen az úton mindenki elindult már, de különböző irányokba és különböző távokra jutottak el a piaci szereplők.

Földházi Csaba, a ShiwaForce skálázott agilitásért felelős igazgatója szerint: „Ha nincs is egy tökéletes recept, az jól látszik már, hogy egészen új szerepkörök alakultak ki a vállalati IT-területen, és mostanra megkerülhetetlen és elengedhetetlen a szervezeten belüli képzés és oktatás is.”

Nem az a kérdés, hogy be tudsz-e vezetni egy új technológiát, hanem hogy az milyen új szuperképességgel ruházza fel a cégvezetést!

Időpont: későbbi időpontra halasztva
Helyszín: KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.)

Meghívott vendégeinknek a részvétel díjtalan.
A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.