Teljesen megújul a Telenor
A mobiltársaság novembertől új arculattal, márkaüzenettel és tarifacsomagokkal igyekszik a modern, fiatal fogyasztók elvárásainak megfelelni, akik nyitottak a legújabb szolgáltatások kipróbálására.
A mobiltársaság novembertől új arculattal, márkaüzenettel és tarifacsomagokkal igyekszik a modern, fiatal fogyasztók elvárásainak megfelelni, akik nyitottak a legújabb szolgáltatások kipróbálására.
A most megújuló márka közel húsz éves magyarországi története során nagy utat
tett meg, olvashatjuk a kiadott közleményben. Az eredetileg Pannon GSM néven induló
mobiltársaság, amelynek fő profilja 17 éven át a családok kiszolgálása volt, 2010-ben
nevét Telenorra változtatta. A vállalat két éve a Hipernet debütálásával nyitott
a fiatalabb generációk felé, hiszen a mobilkommunikációs iparágban a hangsúly
egyre inkább a digitális szolgáltatásokra helyeződik át, amelynek elsődleges célcsoportját
a fiatalok jelentik. A velük való kommunikáció most új márkaüzenettel és friss
arculati elemekkel folytatódik.
A megújult márka új üzenete: „A felfedezés szabadsága”. A megújult arculat központi
eleme egy, a Telenort szimbolizáló kék ajtó, amelyen átlépve a felfedezések világa
tárul fel, tele új élményekkel és lehetőségekkel. A felfedezésre váró világot
kék sziluettek szimbolizálják, amelyhez a televíziós spotokban dinamikus zene
párosul.
„Nem véletlenül az ajtót választottuk az új arculat központi elemévé, hiszen
a mobilkommunikáció és a legújabb digitális eszközök valóban új kapukat nyitnak
a felhasználók számára. A Telenor új világában a felfedezés szabadságát az ország
leggyorsabb 4G hálózata, a Hipernet 4G mellett a megújult korlátlan tarifáink
és új szolgáltatásaink biztosítják az újdonságokra nyitott előfizetőink számára”
– nyilatkozta Mike Michel, a Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettese.
A Telenor megújuló korlátlan tarifacsaládjában minden dinamikus, napjaink technikai
vívmányait többé vagy kevésbé aktívan használó fogyasztó megtalálhatja a számára
legideálisabb megoldást, így szabadon, kötöttségek nélkül, gondtalanul fedezheti
fel az őt leginkább érdeklő tartalmakat. Az All-In tarifacsalád minden tagja tartalmaz
belföldi adatforgalmat, az All-In L és XL tarifacsomagra előfizető ügyfelek pedig
a Hipernet 4G-hálózat nyújtotta világszínvonalú sebességet is kihasználhatják.