Cégvilág

SAP
Forrás: Wikipedia

Megveszi az SAP az Emarsys marketingcéget

Bejelentette az SAP, hogy meg kívánja vásárolni a felhőalapú, többcsatornás vevői elkötelezettség technológiájú marketing platformot fejlesztő Emarsys vállalatot. A vételár egyelőre nem ismert.

Az Emarsys megoldása személyre szabott vásárlói interakciót valósít meg e-mailek, mobilappok, közösségi szolgáltatások, sms-ek és az internet segítségével. Az SAP tájékoztatása szerint az Emersys tevékenységei a vállalat Customer Experience részlegéhez kerülnek majd, amely jelenleg a 2018-ban 8 milliárd dollárért megvásárolt Qualtrics platformját használja.

Christian Klein, az SAP vezérigazgatója úgy véli, hogy az Emarsys technológiája révén “hiperperszonalizált digitális kereskedelmi élményt tudnak majd nyújtani minden csatornán, bármely időpontban. A cél a front-office adatok hatékonyabb integrálása a back-office képességekkel és a vásárlói visszajelzésekkel.

Az ügylet lezárására várhatóan az SAP negyedik pénzügyi negyedévében kerül sor.