Egy hónappal a világpremier után Budapesten is bemutatkozott a ZTE kínai mobilgyártó új okostelefonja. Mivel formája némiképp hasonlít a gördeszkáéhoz, szülei Skate-nek nevezték el.
Okostévé-funkciók, 3d-s képalkotás, végtelen csatlakoztatási lehetőségek – régen azért nem tudtak ilyet a monitorok.
Van, aki sárgábbnak látja az új iPhone-t, mint amilyennek szeretné, de a szín leginkább a konkurens cégek irigységére lehet igaz az új készülék első értékesítési adatai után.
Jobban járnak az üzletek, és a vásárlók is elégedettebben távoznak, ha a hagyományos vásárlási és fizetési folyamatokon túl más eladási rendszereket is alkalmaznak.
Tenyérre, jegyzettömbre, íróasztal lapjára vagy falra is lehet érintőképernyőt varázsolni azzal a technológiával, amit most mutatott be a Microsoft egy szakmai konferencián.
Az egyénileg vásárolt táblagépek után a kimondottan vállalati használatra szánt modellek is kezdenek megjelenni a cégeknél.
A Zynga keresi a közvetlen kapcsolatot a játékosokkal. A célok: a Facebooktól való függés mértékének csökkentése és természetesen a profit növelése. Láthatóan nem egyszerű a dolog.
Az új iPhone-ra az első lehetséges napon egymillió előrendelés érkezett. A márkahűség és a Steve Jobs iránti tisztelet legyőzte az első kritikákat.
Vegyes fogadtatásban részesült a népszerű okostelefon új kiadása; a forma nem, csak a tartalom változott.