A konferencia természetesen a hagyományoktól eltérően most virtuális megoldásokból tevődik össze. Az ITB konferenciáin, így a HUMAN HUNGARY-n is, annak 2013-as indulásától kezdve a tartalomra helyeztük a hangsúlyt. Azokhoz a vezetőkhöz szóltunk, akik olyan nemzetközi és hazai piacon alkalmazható tudást akartak gyűjteni, amelyet a gyakorlatban is sikeresen tudnak alkalmazni. Éppen ezért az online konferenciára történő áttérés a mi esetünkben nem okoz észrevehető változást. Ezzel a HUMAN HUNGARY 2020 - PARFÜM alcímet viselő konferencia egyedi lesz, új utat nyit a hazai konferenciavilágban.
A technikai tudnivalókról, a program további részleteiről a konferencia folyamatosan frissülő microsite-ján tájékozódhatnak. És természetesen Önök is kérdezhetnek az itbevent@itbusiness.hu email címen, az ITB Facebook- és LinkedIn- (ITB média-tudásközpont) oldalán.
Addig is, amíg nem találkozunk az első hazai virtuális B2B-konferencián, vigyázzanak magukra!
„Nehéz megszólalni egy ilyen helyzetben, hiszen mindenkinek van szülője, nagyszülője, gyereke, párja, rokona, ismerőse, barátja, akiért aggódik. A menedzserek emellett még felelősséggel tartoznak a cégeiknél dolgozó emberek jelenéért, jövőjéért is. Mi sem vagyunk ezzel másként az ITB-nél. Az óvintézkedéseket megtettük, ennél többet most egyelőre senki nem tud lépni magánemberként. Üzletileg azonban vezetőként, no pláne cégvezetőként, HR-vezetőként mindannyian jól tudjuk, hogy mostantól nagyon nehéz, ismeretlen korszak következik.
A válság fogalma és jelensége nem ismeretlen már az üzleti szereplők számára. Egyre több szakember hasonlítja a mostani gazdasági jelenséget a 2008-as nemzetközi gazdasági válsághoz. Csak amíg a 2008-as válság, valamivel több mint 10 évvel ezelőtt, az üzleti életből, egy adott gazdasági szektorból indult, most ebben a helyzetben teljesen más típusú és természetű krízissel van dolgunk: a magánéletünket érte támadás, az tevődik át az üzleti életre, a legtöbb gazdasági szektorra. Ez alapján konkrétan HR-típusú válságról beszélhetünk üzleti környezetben, amelynek az alapja ráadásul egy valós, veszélyes kórokozó! Azt már csak a szakemberek erősítik meg, hogy ennek a válságnak több, egymástól eltérő periódusa lesz: az első mintegy 3 hónap, majd az azt követő, nagyjából szeptemberig tartó időszak, és a legutolsó fázis, a vakcina forgalomba helyezéséig.
Ezekben a periódusokban olyan HR-kihívásokkal találjuk majd szembe magunkat, amelyek nem jó, nem megfelelő időben történő menedzselése komoly, akár végzetes károkat okozhat a cégeknek, szervezeteknek, munkaadóknak, munkavállalóknak. Ezekre a helyzetekre készítjük fel a HUMAN HUNGARY 2020 virtuális konferencia résztvevőit.
Az adatgyűjtések, trendelemzések már elkezdődtek, amelyben a Mentors & Partners Group, a nemzetközi szinten jegyzett business mentoring cég a stratégiai partnerünk. A HUMAN HUNGARY 2020 virtuális rendezvényre elegendő mennyiségű és mélységű információ áll majd rendelkezésre ahhoz, hogy az amúgy is komoly egyéni és társadalmi tragédiákat okozó vírus a lehető legkisebb károkat okozza az üzletben.”